Spoštovani!
obveščamo vas, da v poslovalnicah Addiko banke od petka, 24. decembra 2021, dalje veljajo novi vladni ukrepi, ki določajo, da morajo uporabniki storitev tudi pri obisku poslovalnic Addiko banke razpolagati z enim od spodaj navedenih dokazil (v digitalni ali papirni obliki) o izpolnjevanju pogoja prebolevnosti, cepljenosti ali testiranja (pogoj PCT). Pogoj PCT je po novem odloku Vlade izpolnjen le, če se oseba izkaže z veljavnim osebnim dokumentom in z enim od spodaj navedenihdokazil (v digitalni ali papirni obliki):
- potrdilo o prebolelosti
- potrdilo o cepljenosti
- potrdilo o negativnem izvidu testa HAG (ki ni starejši od 24 ur)
- potrdilo o negativnem izvidu testa PCR (ki ni starejši od 48 ur)
POMEMBNO: ob preverjanju pogoja PCT mora obiskovalec predložiti veljaven osebni dokument.
Obiskovalcem, ki ne izpolnjujejo pogoja PCT, se ne dovoli vstopa v poslovalnico in ne morejo opraviti bančnih storitev. Pogoja PCT ni potrebno izpolnjevati osebam, ki so mlajše od 12 let.
Zaradi preverjanja izpolnjevanja pogoja PCT je omejeno število strank v poslovalnici na določeno število oseb. Preverjanje izpolnjevanja pogoja PCT se bo opravilo pred vstopom v poslovalnico.
PROSIMO, DA OB OBISKU POSLOVALNICE UPOŠTEVATE SLEDEČE:
- V poslovalnico prihajajte za opravljanje nujnih bančnih storitev in samo, če ste zdravi (nimate vročine oziroma ne kažete znakov obolenja).
- V poslovalnico vstopajte posamično.
- Ob vstopu, prosimo, razkužite roke z razkužilom, ki se nahaja v neposredni bližini vhoda, in dosledno upoštevajte higieno kašlja.
- Spoštujte varnostno razdaljo med strankami in zaposlenimi – minimalno 1,5 m.
- Uporaba zaščitne maske je obvezna. (Lahko se zgodi, da boste morali na zahtevo bančnega uslužbenca začasno odstraniti obrazno zaščito zaradi identifikacije).
Za opravljanje vseh bančnih storitev so vam na voljo tudi bankomati in digitalni kanali – spletna in mobilna banka, kjer lahko opravljate nakazila, plačila računov in položnic, sklepate depozite in limite ter druge bančne storitve. Preko spleta – na hipkredit.addiko.si – lahko oddate tudi vlogo za sklenitev kredita vse do 30.000 EUR.
Za vse informacije lahko pokličete klicni center Addiko banke na telefonsko številko 01 580 40 00 ali nam pišete na e-naslov: svetovalci.si@addiko.com.
Ostanimo zdravi.
Addiko Bank d.d.
Kako poslovati z banko na daljavo? Nekaj priporočil:
- za opravljanje bančnih storitev, če je le mogoče, uporabljajte sodobne elektronske poti ;
- z uporabo spletne oziroma mobilne banke stranke lahko opravljate nakazila, plačila računov in položnic, sklepate depozite in limite – več o storitvah, ki jih omogočajo digitalne bančne poti, so na voljo na povezavah: Addiko EBank, Addiko Mobile, Flik Pay aplikacija za takojšnja plačila in nakazila med strankami slovenskih bank, dostopna 24/7, tudi izven delovnega časa banke;
- za dvig gotovine svetujemo uporabo Addiko bankomatov, kjer so dvigi gotovine za Addiko stranke brez provizije. Preverite lokacije in seznam bankomatov;
- za opravljanje nakupov priporočamo uporabo plačilnih in kreditnih Addiko kartic Mastercard, ki omogočajo enostavno brezgotovinsko brezstično plačevanje in varno spletno nakupovanje ter enostavno plačilo na obroke, kar preko SMS sporočila. Preverite možnosti uporabe: Addiko obročna kartica Mastercard ali Addiko debetna kartica Mastercard;
- za sklepanje kreditov omogočamo oddajo vloge za kredit do 30.000 EUR kar preko spleta, na hipkredit.addiko.si.