Poslovna Maestro kartica ni več v redni ponudbi banke. Kartica bo ob zapadlosti zamenjana z novo brezstično poslovno debetno kartico Mastercard.
Kaj kartica omogoča?
- Dvig gotovine doma in v tujini na POS terminalih in bančnih avtomatih, označenih z znakom BA ali Maestro.
- Brezgotovinska plačila blaga in storitev doma in v tujini na prodajnih mestih, označenih z znakom BA ali Maestro.
- Prejemanje varnostnih SMS sporočil.
- Spremembo osebne številke (PIN) na bančnih avtomatih Addiko banke v Sloveniji.
Prednosti:
- Cenejše in preglednejše kartično poslovanje.
- Izognitev zamudnemu plačevanju z gotovino.
- Zmanjšanje količine gotovine, ki jo uporabnik nosi s seboj.
- Brezplačna pridobitev kartice za imetnike poslovnih transakcijskih računov pri Addiko banki.
- Enostaven in varen dostop do sredstev na transakcijskem računu.
- Preprosto, udobno in varno plačevanje nakupov doma in v tujini.
- Podjetje lahko zaprosi za izdajo ene kartice ali več kartic, poraba po karticah pa se poravnava z istega transakcijskega računa.
- Prejemanje varnostnega SMS sporočila po vsakem opravljenem nakupu ali dvigu gotovine.
- Obveščanje o opravljenem prometu po karticah enkrat mesečno ter sprotni dostop do teh informacij v e-banki Addiko Business EBank.
Izguba, kraja ali zloraba kartice:
Uporabnik kartice oziroma imetnik naj izgubo, krajo ali zlorabo kartice nemudoma prijavi klicnemu centru Bankart na telefonsko številko: +386 (0)1 58 34 183, najbližji poslovalnici Addiko banke ali najbližji banki z oznako MasterCard.
V vsakem primeru morate o preklicu vaše kartice obvestiti tudi vašo matično poslovalnico banke. Prijavo preklica kartice, odpoved kartice in ostale želene spremembe uredite z oddajo podpisane vloge za spremembo poslovne Maestro kartice.
Je bila ta informacija za vas koristna?
Ne? Žal nam je zaradi tega. Prosimo, pomagajte nam pri izboljšanju predstavitve naše ponudbe in nam javite povratno informacijo.
Hvala za sodelovanje!
Addiko Bank
Zahvaljujemo se vam za vaš odziv.