Spodaj smo odgovorili na najpogostejša vprašanja, vezana na mobilno banko Addiko Mobile. Podrobnejše informacije, vezane na delovanje mobilne banke lahko najdete v Navodilih za uporabo mobilne banke Addiko Mobile.
Pogosta vprašanja in odgovori
Na kakšen način lahko pristopim k mobilni banki Addiko Mobile?
K mobilni banki Addiko Mobile lahko pristopi uporabnik, ki že uporablja spletno banko Addiko EBank oziroma na novo pristopa k obema storitvama hkrati. Dostop do mobilne aplikacije Addiko Mobile je mogoč v spletnih trgovinah Google Play (Android OS) in Apple Store (iOS OS).
Kakšno je nadomestilo za uporabo mobilne banke Addiko Mobile?
Pristop in uporaba mobilne banke Addiko Mobile sta brezplačna.
Katere funkcionalnosti omogoča mobilna banka Addiko Mobile?
Mobilna banka vključuje najpogosteje uporabljene funkcionalnosti spletnega bančništva. Nabor funkcionalnosti mobilne banke Addiko Mobile vam je na voljo v Navodilih za uporabo mobilne banke Addiko Mobile.
Na kakšen način lahko zamenjam svoj PIN za dostop do mobilne banke Addiko Mobile?
PIN kodo za dostop do mobilne banke lahko zamenjate pod kategorijo »Nastavitve« v aplikaciji Addiko Mobile, pri čemer je potrebno vpisati obstoječi ter novi PIN.
Kakšne so minimalne verzije operacijskih sistemov, na katerih lahko deluje Addiko Mobile?
Do mobilne banke Addiko Mobile lahko dostopate preko vašega pametnega mobilnega telefona ali tablice z nameščeno verzijo operacijskega sistema iOS 11 ali več ter Android 5 ali več.
Je bila ta informacija za vas koristna?
Ne? Žal nam je zaradi tega. Prosimo, pomagajte nam pri izboljšanju predstavitve naše ponudbe in nam javite povratno informacijo.
Hvala za sodelovanje!
Addiko Bank
Zahvaljujemo se vam za vaš odziv.