Spodaj odgovarjamo na vprašanja, vezana na spletno banko Addiko EBank. Podrobnejše informacije, vezane na delovanje Addiko EBank, lahko najdete v Navodilih za uporabo spletne banke Addiko EBank.
Pogosta vprašanja in odgovori:
Strojni generator gesel je posebna naprava v obliki kalkulatorja, ki služi generiranju enkratnih gesel (OTP). Ob vnosu PIN-a se na generatorju gesel prikaže koda, potrebna za varno prijavo v spletno ali mobilno banko.
Programski generator gesel je mobilna aplikacija, ki deluje na pametnih mobilnih telefonih ali tablicah ter služi generiranju enkratnih gesel (OTP). Ob vnosu PIN-a se na mobilni napravi prikaže koda, potrebna za varno prijavo v spletno ali mobilno banko.
Prijava v novo spletno banko je mogoča tako s strojnim kot s programskim generatorjem gesel. Več informacij o prijavi lahko najdete pod kategorijo »Pristop k spletni banki Addiko EBank«.
Varnost je eden pomembnejših dejavnikov poslovanja spletne banke Addiko EBank. Zaradi navedenega je potrebno izvedbo nekaterih aktivnosti (plačil, naročil) v Addiko EBank dodatno potrditi s posebno varnostno kodo. Preko vnosa kode se vrši dodatno preverjanje istovetnosti uporabnika, kar zmanjšuje verjetnost zlorab spletne banke.
Potrjevanje transakcije je mogoče preko generatorja gesel ali SMS sporočila, ki ga uporabnik prejme na svoj mobilni telefon, pri čemer lahko v spletni banki preko kategorije »Nastavitve« poljubno izbere en ali drugi način potrjevanja.
Kontaktne podatke v Addiko EBank je mogoče spreminjati preko strani »Nastavitve«, pri čemer pa je potrebno vnesene podatke (številka mobilnega telefona) potrditi s potrditveno kodo. V določenih primerih je vnos podatkov mogoč zgolj z obiskom v poslovalnici. Več informacij lahko najdete v Navodilih za uporabo spletne banke Addiko EBank.
Vsa pisna obvestila banke se nahajajo v spletni banki Addiko EBank, do katere dostopate preko vašega osebnega ali prenosnega računalnika. V mobilni banki Addiko Mobile ni možno dostopati do pisnih obvestil.
Uporabnik, ki je hkrati tudi uporabnik spletne banke Addiko EBanke, prejme vsa pisna obvestila banke (bančne izpiske, povzetek obračuna obrestnih dohodkov, razna druga obvestila) in drugo dokumentacijo prek spletne banke Addiko EBanke, razen v primeru, ko je uporabnik izrecno zahteval, da želi prejemati pisna obvestila preko e-pošte ali po pošti ali jih bo osebno prevzemati v matični poslovalnici banke.
Podrobne informacije najdete v vsakokrat veljavnih Splošnih pogojih.
Uporabniku, ki hkrati ni uporabnik storitve spletne banke Addiko EBanke, lahko Banka vsa pisna obvestila banke in drugo dokumentacijo pošlje preko e-pošte, razen v primeru, ko je uporabnik izrecno zahteval, da želi pisna obvestila prejemati po navadni pošti ali jih osebno prevzemati v matični poslovalnici banke.
Je bila ta informacija za vas koristna?
Ne? Žal nam je zaradi tega. Prosimo, pomagajte nam pri izboljšanju predstavitve naše ponudbe in nam javite povratno informacijo.
Hvala za sodelovanje!
Addiko Bank
Zahvaljujemo se vam za vaš odziv.