Addiko banka s celotno paleto svojih storitev izkazuje nenehno odgovornost do strank. Odnosi med Addiko in strankami temeljijo na medsebojnem zaupanju in razumevanju strankinih potreb.
V Addiko banki želimo vplivati na zmanjšanje negativnih vplivov na okolje. Strategijo ESG se trudimo izvajati s pomočjo optimizacije in digitalizacije, s ciljem, da bodo naše bančne storitve okolju prijazne.
Strankam ponujamo storitve in produkte, ki jih lahko sklenejo iz udobja doma brez dodatne dokumentacije.
S pospešeno digitalizacijo in avtomatizacijo postopkov smo procese v Addiko banki v zadnjih letih močno digitalizirali, optimizirali in pohitrili. Pomembno nadgradnjo v tej smeri predstavlja naša zadnja novost — do 10.000 EUR kredita brez obiska banke. Več informacij najdete TUKAJ.
Poslovanje brez papirja – ob obisku naše poslovalnice vse dokumente podpisujete digitalno, e-podpis.
Z uporabo Addiko EBank in Addiko Mobile ne prihranite le časa, ampak uporabljate storive, ki so okolju prijazne.
Postopek odprtja računa v samo nekaj korakih. Pot do poslovnega računa je zdaj hitra in enostavna. Začnite postopek iz udobja vaše pisarne! Več informacij najdete TUKAJ.