Addiko Bank Slovenija

Q&A REKONO

Najpogostejša vprašanja in odgovori glede sistema REKONO

SPLOŠNO O STORITVI REKONO 

  1. Kaj je Rekono?

Rekono je družina rešitev in storitev za elektronsko identifikacijo, elektronske podpise in druge storitve zaupanja, ki vam omogoča varno in močno avtentikacijo, preverjanje pristnosti elektronskih dokumentov in s tem varno elektronsko poslovanje prek Addiko Business EBanke kjerkoli in kadarkoli. Rekono je osnova za prehod na privzeto digitalno poslovanje.

Več o Rekono storitvi si lahko preberete na https://www.rekono.si.

  1. Ali je Rekono varen?

Rekono ima status kvalificiranega ponudnika storitev zaupanja, ki ga je pridobil po uspešno izvedenem postopku preverjanja s strani akreditiranega organa za ugotavljanje skladnosti, ki ga je zaključilo Ministrstvo za javno upravo z vpisom storitev zaupanja Rekono d.o.o. na nacionalni in EU seznam ponudnikov kvalificiranih storitev zaupanja.

Varnost podatkov (gesla, enkratne kode) v Rekonu se zagotavlja z uporabo močnih kriptografskih algoritmov in strojnih varnostnih modulov (Hardware Security Module).

Več o tem si lahko preberete na https://www.rekono.si.

  1. Kakšni so stroški storitve Rekono?

Storitev Rekono je za uporabnike Addiko Busines EBank brezplačna.

  1. Ali imam lahko več Rekono računov?

Rekono je vaša spletna osebna izkaznica, zato imate lahko le en Rekono uporabniški račun. Z njim lahko dostopate do več transakcijskih računov, na katerih ste pooblaščeni, obenem pa ga lahko uporabljate tudi za dostop do storitev drugih ponudnikov, ki omogočajo ta način prijave.

Več vprašanj o sami storitvi Rekono vam je na razpolago na naslovu: https://www.rekono.si/sl/faq-uporabniki/

  1. Ali kot uporabnik Addiko Business EBank na računu podjetja pri oblikovanju Rekono uporabniškega računa vnesem osebne kontaktne podatke ali kontaktne podatke podjetja?

Rekono je vaša osebna e-identiteta, ki jo lahko uporabljate za dostop do različnih spletnih in mobilnih aplikacij tako za pravne kot tudi za fizične osebe, ki omogočajo ta način prijave. Ker je to vaša e-identiteta, vpišete svoje osebne podatke in kontaktne podatke ob njenem kreiranju.

PREHOD NA REKONO

  1. Zakaj moram opraviti prehod na Rekono?

Banka se je odločila za rešitev Rekono, saj  v skladu z Evropsko direktivo o plačilnih storitvah oziroma Payment Services Directive 2 (PSD2) izpolnjuje vse zakonske zahteve iz naslova močne avtentikacije strank pri izvajanju plačilnih storitev na daljavo, hkrati pa omogoča mobilen in enoten način vstopa v spletno Addiko Business EBank.

ZNAČILNOSTI OB VPELJAVI REKONA

  1. Kakšen bo način potrjevanja plačilnih nalogov?

Vse transakcije se podpisujejo direktno s posredovanjem v mobilno aplikacijo Rekono OnePass, kjer jo enostavno podpišete ali zavrnete.

  1. Ali bom za vstop v Addiko Business EBanka potreboval kvalificirano digitalno potrdilo (certifikat)?

Za vstop v spletno banko ne boste potrebovali certifikata.

Na spletni strani Rekona https://www.rekono.si/sl/faq-uporabniki/ lahko najdete na enem mestu vsa pogosto zastavljena vprašanja. Če svojega odgovora ne najdete, jim lahko pišete na support@rekono.si.